fredag 30. januar 2009

Signert Tokio Hotel gitar i posten!

I dag kom premien jeg har ventet på i laaang tid! Gitaren signer av Tokio Hotel. Vant den i en konkurranse på en amerikansk radiokanals hjemmeside for flere måneder siden, men så var det så mye om og men og "konkurransen var bare for folk fra USA" selv om det ikke sto noe om det på siden osv. Men til slutt hjalp Anea fra goSupermodel.no meg med å få tak i navnet på eieren eller lederen av studioet, og så ble det fart på sakene! Jeg tenkte at pakka skulle komme på posten, men så plutselig kommer de på døra med den stoore pakka. Den hadde kjørt leveransebil, taha! :) Så pakka jeg opp, og mamma holdt på å dø av latter virka det som. Så morsomt var det, ja! Nå skal det være sagt at jeg ikke er sånn crazy fjortissfan som løper rundt og roper at jeg skal gifte meg med Bill og Tom, men sangene deres er fine. Gleder meg til det nye albumet kommer! Lurer fælt på hvordan enderingene de snakker om er, altså. Nysgjerrigper!
Men jeg søkte altså på gitaren på nettet, da, og hvis jeg skulle kjøpt den, så hadde den kosta ca. 5500 kr. Not bad!
Nå kan jeg spille gitar og synge til Camp Rock, haha! Den gitaren skal tas godt vare på, altså! Er knallfornøyd! Tusen takk for alle stemmer <3

Vil dere ha noen bilder? :D




Jeg ser at det er Bill øverst til venstre, og Georg nederst til høyre, men hvem av dem er Tom, og hvem av dem er Gustav? xD TROR det kan virke som den under Bill er Tom.. Men er ikke 100% sikker. Hjelp? xD

1 kommentar: