lørdag 31. januar 2009

Casting for et modellbyrå

I dag var vil litt spontane, ja! Jeg foreslo i går kveld/natt å dra til Oslo i dag, og på sånn Casting for ett modellbyrå. Så på morgenen i dag bestemte vi oss for å ta en tur. Jeg var skikkelig i tvil og jeg skulle gå eller ikke, men endte opp med å prøve til slutt, da. Vi under 173 cm skulle ikek gjøre noe spesiellt, for vi var jo for lave til å gå catwalk. Blir reklamemodeller, det da. Vi sto forran hun dama på rekke, så sa hun litt sånn ting og tang, og så skal jeg nå sende inn skjema og bilder. :) Tror de fleste som kom skulle gjøre det. Så nå kommer jeg vel i arkivet på et modellbyrå! Fun, fun.
Etterpå gikk vi på Osly City. Orka ikke gå på Karl Johan, det var så iiiiskaldt, og jeg hakka tenner hele tiden. Kjøpte ett par sko! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar