mandag 26. januar 2009

Ny, ødelagt iPod!


Jeg var så heldig å få iPoden jeg ønsket meg! Rosa iPod nano! Yes, hurra! Eller..? Der gikk jeg hjem med posen i hånda, hoppende glad, men det var en stor skuffelse da jeg kom hjem og skulle lade og laste opp sanger. Da jeg hadde passet på å holde PCen borte fra dvalemodus i vel 3 timer, som bruksanvisningen sa, oppdaget jeg plutselig at batteri-ikonet som skulle vises ikke var der. Hva gjør man da? Jo, man går til pappa. Han satt lenge og prøvde, og ble sur på meg fordi "jeg hadde ødelagt USB-porten". Da han prøvde på hans egen PC, og det fortsatt ikke gikk, var det klart at det var en feil, ikke noe å gjøre med den. Så nå sitter jeg her med den nye iPoden min, med eplet som lyser opp skjermen som nekter å slå seg av, samme hvor mye jeg trykker eller ikke trykker. Innimellom blunker den til meg. I morgen skal jeg ta med meg mamma eller pappa og få byttet den. Den skal ikke på reprasjon når den er flunka ny, sier pappa.. Så får vi se hvordan det går.

Har du noen gang opplevd noe lignende?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar